Judith Ardèvol

Correu electrònic:
jardevol (at)fqa.ub.edu

Oficina número: V752 (planta 7, edifici vell de Fisica)

Telèfon: +34 93 403 92 32

Tasques:

Apassionada per l’astronomia des de ben jove, la Judith Ardèvol és estudiant de doctorat a l’Institut d’Estudis Espacials de Catalunya – Institut de Ciències del Cosmos de la Universitat de Barcelona (IEEC-ICCUB) sota la supervisió de la Teresa Antoja i el Marcin Semczuk. En la seu dia a dia empra observacions i simulacions per investigar els braços espirals de la Via Làctia comparant estrelles de diferents edats. L’objectiu és entendre l’estructura de la nostra galàxia i la seva evolució.

En el seu temps lliure, continua amb el cap a les estrelles: el que més li agrada és observar el cel nocturn i divulgar l’astronomia. Fer gaudir la gent amb les meravelles de l’Univers és la seva prioritat.